پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 129119
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد؛

ابلاغ بهره برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از ابلاغ تاسیس و بهره برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار توسط هیات وزیران خبر داد.
ابلاغ بهره برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار
به گزارش تابش کوثر، انسیه خزعلی در شبکه های مجازی (اینستاگرام) نوشت: هیات وزیران دومین مصوبه ستاد ملی زن و خانواده را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ابلاغ کرد.

وی نوشت: در این مصوبه تاسیس و بهره‌ برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست‌ خانوار جهت صدور ضمانت‌ نامه به دهک‌ های ۱ تا ۵ درآمدی تا سقف یک میلیارد ریال بدون نیاز به معرفی ضامن غیر را به بانک‌ های عامل و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق و بانک رفاه، ابلاغ شد.

خزعلی ادامه داد: همچنین مصوب شد ستاد ملی زن و خانواده مسئولیت تقسیم، هماهنگی، پایش و نظارت بر اقدامات همه دستگاه‌ های ذی‌ ربط را بر عهده دارد.

معاون رئیس جمهور در این نوشته اضافه کرد: دستگاه‌ های مذکور موظف هستند تمامی اقدامات و برنامه‌ های خود را در اجرای این تصویب‌ نامه هر ۶ ماه یکبار به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده (معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده) گزارش کنند. ب/۱۱۰




منبع: خبرگزاری صدا و سیما
https://tabeshekosar.ir/vdca6on6o49nu61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما