کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد؛

ابلاغ بهره برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار

24 شهريور 1401 ساعت 18:30

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از ابلاغ تاسیس و بهره برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار توسط هیات وزیران خبر داد.


به گزارش تابش کوثر، انسیه خزعلی در شبکه های مجازی (اینستاگرام) نوشت: هیات وزیران دومین مصوبه ستاد ملی زن و خانواده را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ابلاغ کرد.

وی نوشت: در این مصوبه تاسیس و بهره‌ برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست‌ خانوار جهت صدور ضمانت‌ نامه به دهک‌ های ۱ تا ۵ درآمدی تا سقف یک میلیارد ریال بدون نیاز به معرفی ضامن غیر را به بانک‌ های عامل و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق و بانک رفاه، ابلاغ شد.

خزعلی ادامه داد: همچنین مصوب شد ستاد ملی زن و خانواده مسئولیت تقسیم، هماهنگی، پایش و نظارت بر اقدامات همه دستگاه‌ های ذی‌ ربط را بر عهده دارد.

معاون رئیس جمهور در این نوشته اضافه کرد: دستگاه‌ های مذکور موظف هستند تمامی اقدامات و برنامه‌ های خود را در اجرای این تصویب‌ نامه هر ۶ ماه یکبار به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده (معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده) گزارش کنند. ب/۱۱۰




منبع: خبرگزاری صدا و سیما


کد مطلب: 129119

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/129119/ابلاغ-بهره-برداری-صندوق-ضمانت-اشتغال-خرد-زنان-سرپرست-خانوار

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir