يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 9809
به گزارش تابش کوثر، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور، با تاکید بر این که باید در تمامی اقدامات و فعالیت های سیاسی و فرهنگی با علما، مراجع و حوزه های علمیه همفکری کرد، ابراز داشت: جامعه نیازمند هادی و راهنما است و تذکرات مراجع و علما باید در مقام عمل اجرایی شود.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: گاهی اوقات مشاهده می شود که رهنمودهای مراجع و علما در عمل مورد توجه قرار نمی گیرد و این درست نیست.

وی مناصب و مسؤولیت های سیاسی و اجرایی را امانتی در دست افراد دانست و گفت: ما به وجود افراد با تجربه و جا افتاده در مجلس افتخار می کنیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با بیان این مردم از گرانی و بیکاری رنج می برند، تصریح کرد: همه از جمله مجلس و دولت باید دست به دست هم دهند و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مشکلات مردم و جامعه را حل کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به شعارحجت الاسلام والمسلمین روحانی مبنی بر اعتدال، گفت: من در مذاکره تلفنی که در ایام عید با رییس جمهور محترم داشتم به آقای روحانی گفتم مردم منتظر تدبیر، اعتدال و امید شما هستند و ایشان هم گفت چشم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مقام معظم رهبری دغدغه های فرهنگی را مهم تر از دیگر عرصه ها از جمله عرصه اقتصادی می دانند، گفت: همه باید برای اصلاح وضعیت فرهنگی کشور تلاش کنند
منبع : خبرگزاری رسا
https://tabeshekosar.ir/vdch.vnwt23n6wftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما