يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 902
آیة الله علوی گرگانی مد ظله در دیدار استاندار محترم قم

باید دو جنبه را در نظر داشته باشیم ۱_ انجام وظیفه ۲_احسان به مردم

باید دو جنبه را در نظر داشته باشیم ۱_ انجام وظیفه ۲_احسان به مردم
سعی کنید قم را به گونه ای بسازید که مایه آبروی شهر های دیگر شود
حضرت آیة الله  علوی گرگانی مد ظله در دیدار استاندار محترم قم جناب آقای پیرنیا با اشاره به آیه شریفه «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا» فرمودند:استانداری در یک شهر مهمترین مرکز اداری آن استان و شهر است و لذا کار استانداری سنگین ترین کارها است .
معظم له با اشاره به داستانی از امام صادق (ع) فرمودند: باید همیشه از خدا کمک بخواهید تا راه درست را بروید .هدف ،خدمت باشد .هدف،ملت باشد .هدف،زورگویی و آقایی بر مردم نباشد .باید دو جنبه را در نظر داشته باشیم ۱_ انجام وظیفه ۲_احسان به مردم
آن مرجع عالیقدر بیان داشتند: افرادی باید در این شهر خدمت کنند که متناسب با شهر قم و علم و علما و مراجع باشد و افراد جا افتاده ای باشند .قم غیر از شهرهای دیگر است .تمام حرکات و خدمات این شهر نصب العین جهان است و قم در حکم چشم است برای سر چون از این شهر علم و انقلاب به تمام بلاد نشر پیدا میکند .
حضرت آیة الله العظمی علوی گرگانی مد ظله متذکر شدند :علت اینکه رهبر انقلاب اینجا را استان اعلام کردند آن است که اعتبارات به اینجا آورده شود و شهر قم مورد توجه شهرهای دیگر شود .پس سعی کنید قم را به گونه ای بسازید که مایه آبروی شهر های دیگر شود .
ایشان در پایان به وضع فرهنگی شهر نیز اشاره کردند و فرمودند: نسبت به فرهنگ در قم خیلی دقت کنید .اینجا مرکز مراجع است و دشمن تلاش زیادی دارد تا اینجا را آلوده کند و لذا مراقب باشید .به مسئله عفاف و حجاب در قم خیلی اهمیت دهید و مثل پدر مهربان برای این شهر دلسوزی کنید .
در ابتدای جلسه هم استاندار محترم گزارشی ارفعالیتها ارائه کردند و فرمودند : اعتقاد ما بر برنامه ریزی است و امروز ما طرح جامع شهر جعفریه را تصویب کردیم و چند وقت قبل نیز طرح جامع کهک و قنوات را تصویب کردیم .
https://tabeshekosar.ir/vdcebw8oijh87.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما