يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 880
به گزارش تابش کوثر حضرت آیة الله  علوی گرگانی مد ظله در دیدار با جمعی از مسئولین مؤسسه دار الحدیث ضمن قرائت آیه ی «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا» فرمودند: اگر کسی در راه خداوند و اهل بیت (ع) قدم بردارد خداوند محبت او را در دل دیگران قرار می دهد اما اینکه آیة الله اقای ری شهری در ابتدا به تنهایی این کار را شروع کردند نشان دهنده ی همت والای ایشان در این کار است.
معظم له همچنین افزودند:من امیدوارم که فعالیتهای این مؤسسه منحصر در قم و حتی ایران نباشد و در آینده ای نه چندان دور آثار آن در تمام جهان منتشر شود چون عقیده ی من این است که این کارها همه زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و موجب بیداری بیشتر مردم می شود و باعث می شود که در هنگام ظهور حضرت پذیرش مردم بیشتر شود.
ایشان همچنین فرمودند: پیشنهاد من این است که با توجه به زحماتی که کشیده شده است ،این کار هم انجام شود که احادیث موجود با توجه به امامی که حدیث از او صادر شده طبقه بندی شود و هر کدام با نام آن امام باشد مثلا روایات صادقیه .
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار شرح مختصری از فعالیتهای این مؤسسه خدمت معظم له بیان شد و ایشان از این فعالیتها تقدیر و تشکر به عمل آوردند
https://tabeshekosar.ir/vdcjfyeozuqeo.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما