شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 8013
عربستان سعودی آتش بیار معرکه سوریه است خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی از عربستان سعودی به عنوان آتش بیار معرکه و بحران سوریه و حامی درجه یک گروه های تروریستی در منطقه یاد و از رفتار اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با تاکید بر این که امروز هجمه علیه انقلاب اسلامی و ارزش های دینی بیش از هر زمان دیگر است، گفت: ما در مقابل این هجمه باید آمادگی لازم را داشته باشیم.


وی با تاکید بر این که در مقابل توطئه های دشمنان باید از ابزارهای مختلف و متنوع بهره بگیریم، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم توطئه دشمنان را خنثی کنیم تمام هویت ما از بین می رود.



حضرت آیت الله نوری همدانی نقش مساجد را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مؤثر عنوان کرد و گفت: مساجد از صدر اسلام تنها محل عبادت و نماز خواندن نبوده، بلکه محل تصمیم گیری های کلان نیز بوده است.



این مرجع تقلید سازمان تبلیغات را یک سازمان بسیار مهم و مؤثر در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دانست و گفت: با توجه به بیداری شکل گرفته در کشورهای اسلامی امروز آنها برای ادامه مسیر انقلاب خود به راهنمایی های ما نیاز دارند.



استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که اسلام پاسخگوی احتیاج بشر در هر عصر و زمانی است، یادآورشد: ما باید این مبانی را به بهترین شکل ممکن تبیین کنیم و به احتیاجات بشریت پاسخ دهیم.



حضرت آیت‌الله نوری ‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود وحدت شیعه و سنی و سایر مذاهب اسلامی را یک اصل مهم توصیف کرد و در عین حال گفت: باید توجه داشته باشیم که بیان مسائل علمی خللی به وحدت وارد نمی کند.



این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود از عربستان سعودی به عنوان آتش بیار معرکه سوریه و حوادث تروریستی در کشورهای اسلامی نام برد و گفت: جالب است در کنفرانس ژنو۲ کشورهای حامی گروه های تروریستی از جمله عربستان سعودی حضور دارند، اما دبیرکل سازمان ملل با آن وضع خاص ایران را دعوت می کند و بلافاصله در پی فشارهای ایجاد شده دعوت خود را پس می گیرد.



وی در پایان حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی را فردی خوش سابقه توانمند دانست و از فعالیت ها و اقدامات وی تقدیر کرد
https://tabeshekosar.ir/vdcd.f0j2yt0zsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما