يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 794
برنامه ها وفعالیت‌های شبکه قرآن باید در عرصه بین‌الملل قوی باشد تابتواند با شبکه‌های دیگر با قدرت وارد رقابت شود.
به گزارش خبرگزاری حوزه،حضرت آیت‌الله علوی گرگانی امروز در دیدار با مسئولان شبکه قرآن و معارف در قم، در سخنانی با بیان اینکه کار در شبکه قرآن به دلیل محوریت قرآن در این شبکه از اهمیت و ارزش بسیار ویژه‌ای برخوردار است، گفتند: شبکه‌ای که وابسته به قرآن است باید در عرصه بین الملل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و بتواند در عرصه رقابت با شبکه‌های دیگر با قدرت وارد شود.

ایشان افزودند: مسائل شرعی و دینی در شبکه قرآن در درجه عالی مورد توجه قرار گرفته است و باید مسئولان این شبکه هرچه بیشتر تلاش کنند که مطلوبیت برنامه‌های خود را ارتقا دهند.

معظم له اظهارداشتند: در قرآن کریم برنامه بسیار جامعی برای زندگی بشر ارائه شده است، و رموز موفقیت در زندگی در این کتاب آسمانی به بشر معرفی شده است.

استاد خارج فقه حوزه، تاکید کردند: در عرصه فعالیت‌های مرتبط با قرآن هرچه بتوانیم تلاش کنیم ارزش دارد و باید از طریق شبکه قرآن مردم به حق و حقیقت دعوت شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خطاب به مسئولین شبکه قرآن خاطرنشان کردند: باید در تولید برنامه‌ها به گونه‌ای ویژه عمل نمود چرا که مخاطبان شما یک جامعه فرهیخته، فاضل و دانشمند هستند و باید برنامه‌های خود را از لحاظ محتوایی هرچه بیشتر تقویت کنید.
https://tabeshekosar.ir/vdcd2o056yt0n.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما