شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 7722
حضرت آیت الله نوری همدانی جامعه بشری را بیش از هر زمان دیگری تشنه حقایق و معنویت دانست و از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی نشات گرفته از عاشورا و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) یاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌ همدانی از مراجع تقلید، امروز در دیدار جمعی از پاسداران، انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از قیام عاشورا، بیدار کننده ملت های آزاده جهان و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) دانست.

وی با تاکید بر این که ما شیعیان و پیروان اهل بیت(ع) با دلایل متقن عقلی و نقلی ثابت می کنیم که حضرت رسول برای خود وصی و جانشین تعیین کرده است، تصریح کرد: متاسفانه بر اثر انحرافی که از مسیر ترسیم شده توسط پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت، امت اسلام دچار مشکلات بسیاری شدند.

این مرجع تقلید یادآورشد: اگر به وصایای حضرت محمد(ص) عمل می شد،‌ امروز امت اسلام گرفتار این همه مشکل نبود و مسلمانان وضعیت بهتری داشتند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به شیوه حکومت در دین مبین اسلام اشاره و تاکید کرد: در اسلام هر گونه حکومتی که در راس آن نبی، امام معصوم و ولی فقیه نباشد نامشروع است.
وی ملت ایران را حامی ارزش ها و اصول دانست و تصریح کرد: مردم ما برای تداوم مسیری که برگزیده اند، شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند و حاضر نیستند دست از این مسیر بردارند.



استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم،‌ مردم جهان را بیش از هر زمان دیگر تشنه حقایق و معارف ناب اهل بیت(ع) دانست و تاکید کرد: در چنین شرایطی باید رسالت خود را به درستی ایفا و این معارف را به جهانیان منتقل کنیم
https://tabeshekosar.ir/vdcj.8eafuqea8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما