شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 7559
به گزارش تابش کوثر به نقل از خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم، با تسلیت سالروز ارتحال حضرت رسول(ص)، امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام، استاندار قم را دارای سوابق روشن دانست و برای وی در این مسؤولیت آرزوی توفیق کرد.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ویژه شهر مقدس قم، تصریح کرد: این استان باید به عمران و آبادانی لازم که شایسته موقعیت و جایگاه عش اهل بیت(ع) و مردم ولایی و انقلابی است دست پیدا کند.

این مرجع تقلید با تاکید بر این که ظاهر شهر مقدس قم باید مطابق و متناسب با موقعیت خاستگاه انقلاب باشد، تصریح کرد: ما بارها در این باره تذکرات لازم را به مسؤولان داده ایم اما متاسفانه ترتیب اثر داده نشده است و این بار نیز تذکر می دهیم و اگر ترتیب اثر داده نشود شخصا اقدام خواهیم کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی یادآورشد: بعد از فتنه ۸۸ ما به ۱۷ استان مسافرت و از نزدیک با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت وگو کرده ام و در تمامی این استان ها تصاویر و آثار شهدا در شهرها نمایان است.

حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به استاندار قم تصریح کرد: اگر محذور، ملاحظه و مشکلی وجود دارد بیان کنید، چرا باید وضعیت قم این گونه باشد؟ قم از قدیم الایام مرکز محدثین و علما بوده و مردم و زوار نیز انتظار دارند قم مرکز معنویت باشد و طبیعتا ظاهر آن نیز باید متناسب با این موقعیت باشد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: از شهر مقدس قم این انتظار وجود دارد که آثار اهل بیت(ع)، روایات دینی فرهنگ انقلاب و جنبه معنوی به صورت ویژه در آن نمایان باشد.

حجت الاسلام صالحی منش نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت استان قم ارائه و سلام رییس جمهور را به محضر مراجع تقلید و حضرت آیت الله نوری همدانی ابلاغ کرد.

استاندار قم با تاکید بر این که توصیه های مراجع برای ما مغتنم و بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: برای عمران و آبادانی استان قم و خدمت به مردم و علما تمام توان خود را به کار خواهم گرفت و از تمام ظرفیت ها استفاده خواهم کرد.

گفتنی است، بخشی از این دیدار به صورت محرمانه و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد
https://tabeshekosar.ir/vdch.mnqt23nmwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما