شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 7359
حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: درباره توافقات هسته ای باید توضیحات بیشتری داده می شد چرا که مردم بسیار مهم هستند آنها نگران هستند نکند با این همه شهید در راه دستیابی به فناوری هسته ای از دشمنان تبعیت کرده باشیم
آیت الله العظمی نوری همدانی: مردم باید در جریان جزییات توافق ژنو قرار می گرفتند
به گزارش تابش کوثر به نقل از  خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در این عرصه را مرهون تلاش شبانه روزی دانشمندان جوان دانست.
وی در ادامه با تبیین اصول عزت از نگاه اسلام خاطرنشان کرد: مسلمانان به لحاظ قوای نظامی باید در حدی از آمادگی باشند که دشمنان از آنان بترسند.
این مرجع تقلید با تاکید بر این که مسلمانان هیچ گاه نباید سلطه پذیر باشند تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید فریب لبخند های دشمنان را بخوریم چرا که آنها زیر دستکش های مخملی‎ خود پنجه های چدنی دارند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت اطلاع مردم از توافقات هسته ای خاطرنشان کرد: باید مردم را در جریان توافق ژنو می گذاشتند البته بیان همه جزییات نیز درست نیست لذا مردم فکر کردند نرمش غیرقهرمانانه نشان داده شد.
این مرجع تقلید افزود: در این باره باید توضیحات بیشتری داده می شد چرا که مردم بسیار مهم هستند آنها نگران هستند نکند با این همه شهید در راه دستیابی به فناوری هسته ای از دشمنان تبعیت کرده باشیم.
حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در پایان و در پی درخواست رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان به منظور بازدید از نیروگاه های هسته ای کشور آمادگی خود را برای انجام این مهم اعلام کرد
https://tabeshekosar.ir/vdcf.tdeiw6dm1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما