شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 6060
مسئول واحد تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری طرح ادیب با هدف آماده سازی طلاب برای عمامه گذاری در شب عید غدیر خم در حوزه علمیه اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محسن عباسی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهارداشت: طرح ادیب هر ساله با هدف به کارگیری و ساماندهی طلاب جوان در امور تبلیغی و فعالیت های دینی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت یک ماه برگزار می گردد، افزود: در این دوره یک ماهه طلاب با مباحث کاربردی در زمینه تبلیغات دینی آشنا شده و در پایان دوره که همزمان با شب عید غدیر خم است مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت خواهند شد.

مسئول واحد تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: امسال در این مراسم که با حضور آیت الله العظمی مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود ۲۲۰ طلبه معمم می شوند.

وی تصریح کرد: قبل از برگزاری دوره طرح ادیب، صلاحیت علمی و اخلاقی طلاب متقاضی توسط کمیسیون نظارت و تحقیقات حوزه تایید و افراد شایسته برای تصدی این امر انتخاب می شوند.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه این دوره از ابتدای مهرماه آغاز شده بود، افزود: در این دوره طلاب با سرفصل هایی چون فقه و احکام کاربردی، خطابه و منبر، مقتل خوانی، مباحث سیاسی، علوم قرانی و تفسیر، روانشناسی، تبلیغ و رسانه آشنا خواهند شدند.
https://tabeshekosar.ir/vdcd.9092yt0zza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما