شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 568
آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت پرهیز از اختلاف در کشور تأکید کرد و ابراز داشت: مسؤولان اختلافات را کنار گذاشته و به فکر حل مشکلات مردم باشند.
آیت‌الله علوی گرگانی:مسؤولان با پرهیز از اختلافات به فکر حل مشکلات مردم باشند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان این‌که هر جامعه‌ای نیازمند رهبر است، گفت: در صورت نبود رهبر مردم نمی توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

این استاد برجسته درس خارج با اشاره به آیاتی از قرآن، نیاز به الگوی مناسب را از ضرورت‌های جامعه دانست و ابراز کرد: هر جامعه‌ای نیازمند راهنما و الگو است و این امر مختص به زمان پیامبر نبوده و همیشه وجود دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی به جایگاه رفیع روحانیت در جامعه اشاره کرد و با بیان این‌که قشر روحانی باید در ابتدا به دستورات اسلام عمل کند تا مردم به او گرایش پیدا کنند، گفت: مردم باید قدر روحانیت را بدانند.

وی ادامه داد: افرادی که به رهنمودهای رهبری و روحانیت توجه کرده و از آنها تبعیت می‌کنند نشان از امید آنها به خدا و آخرت است.

آیت‌الله علوی گرگانی دفاع مقدس را نشانه قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز کرد: دشمن فکر می‌کرد با جنگ می تواند ایران اسلامی را شکست دهد اما اراده رزمندگان اسلامی جلوی آنها ایستادگی کرد.

این استاد برجسته درس خارج با اشاره به امدادهای الهی در جبهه های جنگ، تصریح کرد: امروز وظیفه ما در قبال شهدا سنگین است و باید بتوانیم رسالت آنها را به آیندگان منتقل کنیم.

وی بر ضرورت پرهیز از اختلاف در کشور تأکید کرد و ابراز داشت: مسؤولان اختلافات را کنار گذاشته و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی اتحاد و پیروی از ولایت را سبب پیروزی و غلبه بر مشکلات عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به این امور جامعه را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ می‌کند
https://tabeshekosar.ir/vdcca4qp82bqe.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما