چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 15 May 2024
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 38294
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه بسیج، رشد جهشی چشمگیری داشته است گفت: امروز کشور اسلامی و غیراسلامی نیاز به بسیج را احساس می‌کنند و با وجود بسیج، دشمن به جایی نمی‌رسد.
آیت‌الله مکارم شیرازی:دشمنان با وجود بسیج به جایی نخواهند رسید
به گزارش تابش کوثر از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار نقدی اظهار کرد: از توضیحات سردار نقدی در خصوص فعالیت‌های بسیج بسیار خرسند شدم و احساس کردم بسیج رشد جهشی چشمگیری پیدا کرده است و به سوی آفاق بلندی پرواز می‌کند.
 
وی اقدامات بسیج در جامعه را ضروری خواند و تاکید کرد: امروز حتی کشورهای اسلامی و غیراسلامی هم نیاز به بسیج را احساس می‌کنند.
 
این مرجع تقلید به دلایل موفقیت بسیج اشاره کرد و ادامه داد: انگیزه بسیج یک انگیزه الهی است و یک انگیزه فوق العاده قوی که باید مسؤولان از این انگیزه معنوی استفاده بیشتری ببرند.
 
آیت الله مکارم شیرازی افزود: حضور جوانان به عنوان قاطبه بسیج و محدود نبودن بسیج به قشر خاصی از جمله دلایل دیگری است که سبب شده تمام جامعه را در بر گرفته و موجب پیشرفت کار بسیج شده است.
 
وی با اشاره به گزارش رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز بسیج تنها نظامی نبوده و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و ... فعال است که همین امر موجب افتخار بسیج شده است.
 
این مرجع تقلید به اقدامات دشمن اشاره کرد و گفت: امروز بسیج موجب شکست دشمن شده و یقینا دشمنان با وجود بسیج به جایی نخواهند رسید چرا که بسیجیان کارهای دشمن را در صحنه‌های گوناگون خنثی می‌کنند.
 
وی بسیج را مجموعه پر ارزش خوانده و با تاکید بر تسخیر تمام فضاهای جامعه توسط بسیجیان اظهار کرد: موفقیت‌های بسیج را به تمام بسیجیان عزیز تبریک گفته و مسئولان بسیج را به اطلاع رسانی کافی به افکار عمومی توصیه می‌کنم تا مردم قدر بسیج را بیش از پیش بدانند.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان عنوان کرد: یکی از اقدامات خوب بسیج این است که نیروهای خودش را تربیت کرده و این(حلقه‌های صالحین) خیلی خوب است که محیط بسیج خود تربیت‌گر افراد بسیجی است
313/م فارس
https://tabeshekosar.ir/vdcfj0dm.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما