جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 17 May 2024
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 3088
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که وضعیت حجاب و عفاف در تهران نگران کننده است، ابراز کرد: با اقدامات فرهنگی و تلاش مسؤولان باید زمینه‌ای فراهم شود تا بانوان بد حجاب را به نادرستی رفتارشان در جامعه پی ببرند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار شهردار تهران، خدمت به بندگان را توفیقی الهی خواند و گفت: مسؤولان باید شکر این نعمت الهی را با خدمت به مردم به جا آوردند.
وی مسؤولیت را امانتی الهی در دست مسؤولان دانست و ابراز کرد: توفیق خدمت‌رسانی به مردم تهران امانتی الهی است که باید به درستی ادا شود.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به آیات و روایات بر ضرورت رعایت تقوای الهی در همه امور تأکید کرد و اظهار داشت: اگر کسی می‌خواهد در زندگی جزو بهترین مردم باشد باید تقوای الهی را رعایت کند.
آیت‌الله علوی گرگانی خدمت به خلق را جزو بهترین کارها ذکر کرد و گفت: خداوند فرموده رضایت من در گرو رضایت بندگان است و کسی که در مسؤولیتی قرار دارد باید به این امر توجه جدی داشته باشد.
وی با بیان این‌که وضعیت حجاب و عفاف در تهران نگران کننده است، ابراز کرد: با اقدامات فرهنگی و تلاش مسؤولان باید زمینه‌ای فراهم شود تا بانوان بد حجاب را به نادرستی رفتارشان در جامعه پی ببرند
https://tabeshekosar.ir/vdca.anek49nwa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما