شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 2350
حضرت آیت‌الله سبحانی در واکنش به اتفاقات حاشیه ای در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و اخلال در سخنرانی رییس مجلس، گفت: این نوع کارها درست خواسته مخالفان نظام است، آقایان اگر بخواهند انتقاد کنند، راه دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، صبح امروز در پایان درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، نسبت به اتفاقات رخ داده در جلسه سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس در روز ۲۲ بهمن واکنش نشان داد.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر لزوم حفظ وحدت و اعتصام به حبل الله، خاطرنشان کرد: قران کریم می فرماید به حبل الله چنگ بزنید چراکه ملت مختلف و چند گروه بسان کسی است که درون چاه افتاده و راه نجات آن این است که به ریسمان وحدت چنگ بزند تا از مرگ نجات یابند.
این مرجع تقلید تاکید کرد: در برخی از آیات قرآن کریم نیز گروه بندی و اختلاف در کنار عذاب آسمانی وارد و ذکر شده است.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که اتفاقی که روز یکشنبه در حرم حضرت معصومه(س) اتفاق افتاد،‌ درست نقطه مقابل وحدت و یگانگی بود،‌ ابراز داشت: در چنین روزی برخی از عمل های ناشایست هم ضربه به وحدت بوده و هم هتک حرم حرم گردیده و هم مهری که سجده بر آن هفت حجاب را پاره می کند در کنار لنگه کفش قرار گرفته و شخصیت مسلمانی مورد هتک واقع شده است.
حضرت آیت الله سبحانی تاکید کرد: آقایان اگر بخواهند انتقاد کنند، راه دارد، نه این عمل های ناشایست.
این مرجع تقلید یادآورشد: این نوع کارها درست خواسته مخالفان نظام است، امیدواریم خداوند همگان را از لغزش حفظ کند
https://tabeshekosar.ir/vdcb.sb5urhbfgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما