يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 2324
در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با رئیس مجلس مطرح شد:

ابراز تاسف آیت‌الله سبحانی و آیت الله حسینی بوشهری از حوادث دیروز قم

آیت‌الله العظمی شیخ جعفر سبحانی و آیت الله حسینی بوشهری طی تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با رئیس مجلس اقدام سازماندهی شده در برهم زدن سخنرانی رئیس مجلس را محکوم کردند.
ابراز تاسف آیت‌الله سبحانی و آیت الله حسینی بوشهری از حوادث دیروز قم
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، آیت الله العظمی شیخ جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که هم‌اکنون برای حضور در اجلاس مجمع مجالس کشورهای عضو اکو در پاکستان به‌سر می‌برد، اقدام روز گذشته (۲۲ بهمن ماه) عده‌ای خودسر در هتک حرمت حرم شریف حضرت فاطمه معصومه (س) و اهانت به رئیس محترم مجلس را به شدت محکوم کرده و آن را اقدامی در جهت اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

حضرت آیت الله سبحانی از اقدام این افراد در ساحت مقدس حوزه ابراز تاسف و تنفر کرده و فرمودند: حوزه علمیه صاحب دارد و این نوع اقدامات کار حوزه و طلاب حوزه علمیه قم نیست.

همچنین آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس حوزه علمیه قم در تماس جداگانه‌ای با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام خودسرانه این افراد و اظهار تاسف از بروز چنین اتفاقی حرکت این افراد را اقدامی ناشایست، شنیع و اهانت به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد. آیت الله حسینی بوشهری همچنین بر لزوم برخورد با اهانت کنندگان به ساحت مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و کسانی که حرمت سالروز جشن پیروزی انقلاب را رعایت نکردند و به رئیس مجلس اهانت کردند تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، این آیت الله حسینی بوشهری اقدام‌هاتی از این دست را خلاف مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران خوانده و بر لزوم حفظ وحدت و آرامش در کشور تاکید کردند.

گفتنی است روز گذشته در جریان سخنرانی دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع با‌شکوه‌ راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر مقدس قم در حرم شریف حضرت معصومه (س)‌ برخی افراد در اقدامی سازماندهی شده سخنرانی رئیس مجلس را برهم زدند.
https://tabeshekosar.ir/vdcc.iqia2bq10la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما