شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : 2000
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به جنگ نرم اعتقادی و فرهنگی دشمنان علیه اسلام و تشیع گفت: حوزه های علمیه و سازمان اوقاف و امور خیریه در این زمینه وظیفه سنگینی دارند و باید از فرهنگ اهل بیت(ع) در برابر هجمه دشمنان دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی صبح روز پنجشنبه همزمان با نخستین روز هفته وقف در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان اظهار کرد: سازمان اوقاف بعضی از مساجد کشور را که به دلیل قدمت زیاد بدون موقوفه بوده و در حال تخریب شدن هستند مورد توجه قرار دهد و می توان از درآمدهای سازمان برای احیای این مساجد استفاده کرد.
وی افزود: اداره مساجد هزینه های بالایی دارد که در بعضی مناطق شاید مردم نتوانند همه آن را تامین کنند بنابراین سازمان و ادارات کل اوقاف باید متولی اینگونه امور شوند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه در همه کشورهای عربی امور مذهبی زیر نظارت وزارت اوقاف و امور دینی اداره می شوند گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه ایران نیز باید فعالیت های چشمگیری در زمینه قرآن و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) داشته باشد.
وی ادامه داد: مجلاتی که به صورت تخصصی در حوزه قرآن توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به چاپ می رسد باید قابلیت ترجمه به زبان عربی و ارسال به کشورهای منطقه را داشته باشد.
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به جنگ نرم اعتقادی و فرهنگی دشمنان علیه اسلام و تشیع خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و سازمان اوقاف و امور خیریه در این زمینه وظیفه سنگینی دارند و باید از فرهنگ اهل بیت(ع) در برابر هجمه های گوناگون دشمنان دفاع کنند.
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان داشت: امیدواریم مدیران سازمان و ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور بتوانند نظرات علما و اساتید حوزوی را به خوبی رصد کرده و به آنها جامه عمل بپوشانند
https://tabeshekosar.ir/vdcd.z0x2yt0zza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما