شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 1858
حکومت و مسئولیت‌ها امانتی در دست مسئولین است و باید به اهلش واگذار شود و همه مسئولین باید توجه داشته باشند که این مسئولیت‌ها دائمی نبوده و نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی امروز (۱۰دی) در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته در مناطق زلزله زده خواستار انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه های سراسر کشور از جمله صدا و سیما شدند.

معظم‌له تاکید کردند: عمق فاجعه و خرابی‌ها به عنوان یک حادثه تاسف‌بار از همه رسانه‌ها منعکس شد و لازم است خدماتی که مسئولین در آبادانی و عمرانی این خرابی‌ها انجام داده‌اند انعکاس داده شود و به اطلاع عموم مردم برسد تا القای منفی دشمن در خبرسازی از مناطق زلزله زده خنثی شود.

حضرت آیت‌الله سبحانی، ضمن ابراز خوشحالی از راه‌اندازی به موقع مدارس، در مناطق زلزله‌زده به بازسازی مساجد مناطق زلزله زده تاکید کردند.

این مرجع تقلید با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی (ع) خاطرنشان ساختند: حکومت و مسئولیت‌ها امانتی در دست مسئولین است و باید به اهلش واگذار شود و همه مسئولین باید توجه داشته باشند که این مسئولیت‌ها دائمی نبوده و نخواهد بود .

ایشان افزودند: نظام ما جمهوری اسلامی است؛جمهوری نمایانگر مردمی بودن و اسلامیت آن نشانگر الهی بودن این حکومت است و از هر دو جنبه باید مورد توجه قرار گیرد و تمام فعالیت‌ها بر این اساسا شکل بگیرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی ضمن تاکید بر عمران و آبادانی مساجد و اماکن مذهبی گفتند: مساجدی که به خاطر مصالح عمومی مردم و توسعه شهری تخریب می‌شود باید مساجد دیگری در آن منطقه بنا گردیده و جایگزین شود.

ایشان ضمن تاکید بر احیای مسجد«یاعلی» در نزدیکی مسجد جامع تبریز و قدمت آن، اهتمام مسئولین استانی از جمله اداره کل اوقاف و استانداری را در این رابطه خواستار شدند و گفتند: در احیای مساجد تعلل نکنید و با کمک‌های مردمی و خیرین در آبادانی مساجد بکوشید.
https://tabeshekosar.ir/vdcd.k0f2yt0jja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما