سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ , 21 May 2024
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 92544
پدر شهید فیلسوف زاده به دیار باقی شتافت

شهیدی که با یک پا از بیمارستان به جبهه رفت

حاج رضا فیلسوف زاده پدر شهید «علیرضا فیلسوف زاده» همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
شهیدی که با یک پا از بیمارستان به جبهه رفت
مسعود کربلایی همرزم شهید علیرضا فیلسوف زاده به مناسبت در گذشت پدر این شهید والامقام در گفتگو با خبرنگار تابش کوثر  به بیان چند خاطره از شهید فیلسوف زاده پرداخت و گفت :  این شهید بزرگوار جزو بچه های اطلاعات عملیات سپاه بود و در یک مقطع که برای شناسایی رفته بود با قدم زدن بر روی مین پای ایشان قطع می شود که به بیمارستان منتقل و پس از 5 ماه درمان دوباره با عصا به جبهه باز می گردد که نشان دهنده روحیه  و اصرار این شهید والامقام برای حضور  در منطقه جنگی است

وی تشریح کرد : حضور شهید در جبهه ادامه داشت تا اینکه در اوایل سال 67 نزدیک اذان ظهر که علی وضو گرفته بود تا  الله اکبر را گفت هوپیماهای عراقی آمدند و کل منطقه را بمباران کردند و در اثر اصابت ترکش در حین نماز  علی رضا به داخل یکی از شیارها پرتاب شد و به شهادت رسید.

همرزم شهید فیلسوف زاده در ادامه افزود: نکته حیرت انگیز این بود که علیرضا چند روز قبل از شهادت خواب می دید که شهید اردستانی و عرب سرخی آیه «ولا تحسبن الله قتلوا فی سبیل الله...» را می خوانند و اشاره می کنند که «علی بیا» و چند شب همین خواب را دید و همین اتفاق رخ داد.

وی در ادامه به خصوصیات اخلاقی شهید علیرضا فیلسوف زاده اشاره کرد و گفت: علیرضا دل شیر داشت و واقعا عاشق شهادت بود؛ همیشه می گفت «دعا کنید من شهید شوم»؛ روحیات عجیی داشت و به معنای واقعی مخلص در راه  خدا بود.

گفتنی است، مراسم ختم حاج رضا فیلسوف زاده پدر بزرگوار شهید علی رضا فیلسوف زاده روز پنج شنبه ۴ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در مسجد جامع لرزاده برگزار می شود.
https://tabeshekosar.ir/vdcdok0n.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما