يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 16689
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با آیت‌الله وحیدخراسانی دیدار کرد.
آیت‌الله وحیدخراسانی:بین روح و بدن ارتباط عجیبی است
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،(وب دا) ؛ آیت الله وحید خراسانی در این دیدار اهمیت سلامت جسم و روح در زندگی و سعادت بشر را یادآور شد و عنوان داشت: جسم مردم به شما پزشکان و روح مردم به روحانیون و عالمان دین سپرده شده است.

ایشان در ادامه اضافه کرد: بین روح و بدن ارتباط عجیبی است حتی یک خیال در روح و یک فکر بر جسم تاثیر دارد و عکس العمل آن قابل مشاهده است و به همین جهت هم گفته شده است که عقل سالم در بدن سالم است.

این مرجع معظم تقلید با تقدیر از تلاش‌های دکتر هاشمی در ایجاد اصلاح در حوزه سلامت کشور خاطر نشان کرد: حرف و سخن شما در اطبا موثر است و انشاءالله سفارش کنید به اطبا برای فعالیت بیشتر و خدمت بهتر به مردم و همچنین تشویق آنان به شرکت در عزاداری‌های شهادت حضرت زهرا (س) و حضور در طرح داوطلبانه طبابت رایگان در ایام شهادت حضرت زهرا(س) که اجر بسیاری دارد.

معظم له ضمن توصیه به افزایش زاد و ولد در کشور تصریح کرد: داشتن نسلی توانمند در هر زمان یک امر حیاتی است و شما هرقدر می‌توانید به این مهم کمک کنید.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور خدمت آیت‌الله وحید خراسانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های وزارت بهداشت در بخش توزیع دارو و بیمه روستایی پرداخت
https://tabeshekosar.ir/vdcjhmev.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما