يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 16340
ما نمی گوییم وحدت شیعه و سنی به این معنا نیست که نه شیعه باش و نه سنی بلکه همه بشویم شنی ، ما شنی نیستیم ما شیعه ایماما شیعه و سنی نشان دادند در مبارزه با صهیونیسم ، خون شیعه حزب الله و خون سنی حماس و جهاد اسلامی با هم علیه صهیونیست ها ترکیب شد ، مراقب باشید این جریان شیعه انگلیسی و جریان وهابی های تکفیری در ظاهر دربرابر هم هستند اما هر دو یک خط را می روند و می خواهند نبرد اسلام و استکبار را تبدیل کنند به نبرد مسلمان با مسلمان
علی اللهی ها ، اولین جریان مرتدی که به فرمان حضرت امیر اعدام شدند/هدف مشترک جریان تکفیر و شیعه انگلیسی/عزا و شادی اختراعی بدعت و حرام است
به گزارش رسانه الکترونیکی تابش کوثر حسن رحیم پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب اسلامی در برنامه کوی محبت شبکه دو سیما در موکب امام رضا علیه السلام سخنانی را درباره پیاده روی اربعین حضرت اباعبد الله حسین علیه السلام و جریان افراطی و شیعه غالی ایراد کردند که اهم آن در ذیل  می آید

- ما در اینجا یک لشگر بیست میلیونی می بینیم که از چند طرف به سمت اباعبد الله حرکت می کنند که در تمام جهان نظیر ندارد و ما از اهل بیت هم درباره حج پیاده روایات و سفارش داریم که خود اهل بیت بارها با وجود وسیله ، افسار اسب و شتر را در دستشان می گرفتند و بخش مهمی از این مسافت را پیاده می رفتند و هم درباره پیاده روی اربعین که از امام صادق علیه السلام روایت داریم . این پیاده روی هم آثار تربیتی و سیاسی اجتماعی دارد و هم پیامی برای دوست و دشمن دارد که حالا  ما و شما راحت به این پیاده روی می رویم اما قرن ها بود که کسانی می خواستند به این مسیر ها بروند اموالشان رامصادره می کردند و دستشان قطع می شد ولی با این شرایط می رفتند

-در روایت است که اهل بیت سلام الله علیهم فرمودند لو احبنا حجر حشره الله معنا ، هر که ما را دوست داشته باشد حتی یک سنگ ، با ما محشور خواهد شد ، مسئله حب و عشق مسئله خیلی مهمی است به حدی که فرمودند : هل الدین الا الحب؟ اصل دین جزء عشق چیزی است ؟  یک وقتی اینها فکر کردند این قبر محو کردند و آب بستن تمام شد و رفت  در حالی که  هیچ کس قبر هیچ کدام از اینها را از یزید تا بنی امیه و بنی عباس و همه شاهان دنیا نمی داند کجاست  اما میلیون ها انسان به سمت امام حسین علیه السلام پیاده می روند و ببین که قبر امام حسین علیه السلام را که قبله عاشقان عالم شد

- در شیعه یک جریان انجرافی و افراطی داریم که از خودش مذهب می سازد  ، حتی احکام تغییر می دهد و بدعت می گذارد ، مرز بدعت و سنت را در زیارت و توسل و عزاداری و شفاعت بر می دارد ، گرچه بین شیعه کم هستند و بدنه پایینشان جاهل اند و باید آگاهشان کرد ولی رهبرانی دارند که سابقه در تاریخ هم داشتند و به اسم محب اهل بیت و عزاداری و زیارت و توسل  هم حرام مرتکب می شوند و بدعت می گذارند و هم تعدادی از آنها مشرک هستند مثلا شفاعت به این معنا می کنند که با خدا هم کاری نداشتیم ایرادی ندارد ، اهل بیت مستقل از خدا و در عرض خدا هستند و خودشان خدایی می کنند .اولین کسانی که با شیعه غالی که این تفسیر از زیارت و شفاعت و توسل دارند ، مبارزه کردند خود اهل بیت بودند

-حضرت امیر سلام الله علیه اولین جریان مرتدی را که به جرم ارتداد اعدام کردند علی اللهی ها بودند  ایشان در حال رفتن از جایی بودند که یک عده به حضرت امیر نگاه خطاب کردند انت انت حضرت امیر مقصودشان را فهمید و گفت خدا مرگتان بدهد من چی ؟ گفتند انت رب و رب انت تو خدایی و خدا تو ، آنجا حضرت امیر از اسب پیاده شدند و اشک ریختند و گفتند خدایا شاهد باش که من از اینها متنفر و بیزارم ، اینها حرف هایی درباره من می زنند که مسیحیها درباره حضرت مسیح می زدند ،فرمود توبه کنید توبه نکردند ؛ ببینید چقدر به حساب خودشان عاشق بودند ؛ حضرت امیر حکم اعدام اینها را صادر کرد که در روایت است زمانی که اینها در حال  کشته شدن بودند  باز هم می گفتند علی علی

- از یک طرف جریان فاسد ابله تکفیری را که می توان با فتواهایشان عقل و شرعشان را فهمید که فتوا دادند مریض را سوار بر آمبولانس کنید بدعت و شرک است  یعنی انسان می خواهد حماقت به اسم دین و شریعت و مذهب بفهمد ، اینها را باید ببیند ، زمانی که حزب الله با اسرائیل می جنگید اینها می گفتند بگذار شیعه و یهودی باهم بجنگند ولی زمانی که حماس و جهاد اسلامی که سنی هستند با اسرائیل می جنگید دیگر دهانشان بسته شد و سکوت کردند ، از یک طرف شیعه انگلیسی یا همان اسلام آمریکایی زمانی که حماس و جهاد اسلامی با اسرائیل می جنگید می گفتند بگذار سنی و یهودی با هم بجنگند ، همان حرفی که وهابی ها درباره جنگ شیعه و یهودی می زدند بعد به دروغ گفتند فلسطینی ها ناصبی اند در صورتی که فلسطینی ها شافعی اند ، شافعی ها اهل غزه اند و محب اهل بیت ، در خود غزه مسجد به نام امیرالمومنین ، به نام حضرت فاطمه و امام حسن و امام حسین است که البته شیعه با سنی اختلاف نظر هایی دارد و ما افتخار می کنیم که شیعه هستیم و تشیع هم از مظلومیت علی و فاطمه شروع می شود و ما از عقائد شیعه یک قدم عقب نمی رویم اما ما می گوییم که وحدت شیعه و سنی به این معنا نیست که نه شیعه باش و نه سنی بلکه همه بشویم شنی ، ما شنی نیستیم ما شیعه ایم اما شیعه و سنی نشان دادند در مبارزه با صهیونیسم ، خون شیعه حزب الله و خون سنی حماس و جهاد اسلامی با هم علیه صهیونیست ها ترکیب شد ، مراقب باشید این جریان شیعه انگلیسی و جریان وهابی های تکفیری در ظاهر دربرابر هم هستند اما هر دو یک خط را می روند و می خواهند نبرد اسلام و استکبار را تبدیل کنند به نبرد مسلمان با مسلمان

دانلود فایل تصویری کلیپ اول

-من می دانم این حرف ها را که می زنم ، یک عده ای چند ثانیه اش را جدا می کنند ، دروغ می گویند و تهمت می زنند و دشمن پیدا می شود که عیبی ندارد ، در راه اهل بیت هر چقدر دشمن آدم بیشتر باشد افتخارش بیشتر است ، من می خواهم به این جریان یک نیشگون دیگری بگیرم چون اینها خیلی از مکتب اهل بیت نیشگون گرفتند و خیلی ها را نسبت به اهل بیت به شک انداختند و از ایشان دور کردند ، شکی نیست که محبت و عزاداری اگر برای خدا باشد ما را پاک و به خدا نزدیک می کند که این مباحث را خود اهل بیت هم فرمودند منتها مسئله این است که آنچه که باید تحقق پیدا کند تعظیم شعار الله است یعنی نتیجه این باشد که شعائر الهی تعظیم بشود

- اگر کسی کاری کردی که شعائر الهی تحقیر شد یعنی یک عده ای نگاه کنند و بگویند این چه جور مذهبی است ، آن فرد به شعائر الهی خیانت کرده ، شخص می گوید در عاشورا به عشق اباعبد الله چنان می کنیم که احتمال می دهم یک اقلیتی اربعین در کربلا باشند و این کارها را بکنند زیرا اکثرشان اطلاع ندارند و در روایت است که جاهل یا افراط می کند یا تفریط ، شخص با عشق روی شیشه و زغال می رود ، دیدید که برخی از مسیحی ها در عزای حضرت مسیح خودشان را به صلیب میخ می کنند که به اصطلاح به صلیب رفته که حتی من عکسی را دیدم که به عشق حضرت مسیح  میخ به چشم طرف زدند و کورش کردند سوال این است که ما در مکتب اهل بیت چنین حقی را از نظر شرعی داریم که عزاداری اختراع کنیم که هیچ توصیه ای در شریعت برای آنها نه واجب ، نه مستحب و نه حتی مباح نشده ، بلکه دلایلی داریم که برخلافش حکم شده است مثلا کسی بگوید من به عشق امام حسین می خواهم  توی چشمم اسید بریزم ، یا به صورت برهنه مادر زاد در خیابان بیایم و سرم را به دیوار بکوبم تا غش کنم ،آیا چنین حقی دارد ؟

-یک عده ای هستند که به مراجع و حکم و شرع هم کار ندارند ، نقل شده مرحوم اقای بروجردی که مرجع کل بود و در زمان ایشان حداقل ایران و عراق  یکپارچه بود و کسی هم ارز ایشان نبود یک روز قبل از محرم  ایشان مسئولین هیئت ها را در قم و تهران و... خواسته بودند و از این مسئولین پرسیدند : شما مقلد چه کسی هستید ؟ ، گفتند مقلد شما هستیم ، فرمودند بعضی از انواع عزاداری ها و بعضی از شبیه خوانی هایی که می کنید که به جای تعظیم شعارالله تحقیر شعارالله و خلاف شرع است ، من فتوا میدهم اینها حرام است اگر مقلد من هستید مسئولین این هیئت ها جواب دادند : آقا ما در کل سال مقلد شما هستیم این چند روز مقلد شما نیستیم ، یعنی دکان باز می کنند ، اصلا کاری به خدا و شرع و رضای خدا و احکام الهی کار ندارند ،آن هیئت و مداح و منبری که حاضره در مجلس اش هر چیزی بگوید هر کاری بکند فقط برای اینکه مجلس اش گرم بشود و هیئت اش شلوغ تر از آن هیئت کناری بشود ، این اصلا برای خدا نیست این برای خودش است روایت است از سید الشهدا که فرمودند هر که ما را برای خدا دوست داشته باشد چینن پاداشی خواهد داشت اما اگر برای چیز دیگری دوست داشته باشد مثلا ما را به خاطر خودش دوست داشته باشد  این حرام است

- حاج شیخ عباس قمی که دیگر آخوند روشن فکر نیست  ، آخوند سنتی و صاحب مفاتیح است که در کنار قرآن در همه خانه هاست ، ایشان تعبیر می کند بدعت و سنت در عزاداری داریم حاج شیخ عباس قمی  می گیود سه چیز در هیئت و عزاداری های ما وارد شده که هر سه موردش حرام است

-سیدا لشهدا وقتی می رفتند به اهل بیتشان فرمودند : نمی گویم گریه نکنید اما زجه نزنید ، نگذارید اینها شاد بشوند ، محکم باشید ، همین کوفی های نامرد که شیعه قالتاق همین تیپ هستند ، آمدند خرما و نان صدقه دادند ، حضرت زینب رو به بچه های گشنه و کتک خورده ای که  از کربلا تا کوفه به زنجیر کشیده شدند ، فرمود :نان و خرما ها را به سمتشان پرتاب کنید گرسنگی را تحمل کنید ما صدقه نمی پذیریم ، آنوقت یک کسانی بیایند نوعی عزاداری و مداحی و منبر و اینها بروند که این قومی را که سراسر عزت هستند تبدیلشان کنند به یک موجودات ذلیلی که سر یک مشکلات عادی دارند برای خودشان گریه می کنند اینها خیانت است

-عزای اختراعی بدعت و شادی های اختراعی که در ماه ربیع  طرف می گوید رفع القلم ، جشن می گیرند و  رقص و فحش و کارهایی که نمی شود گفت ، ما رفع القلم به این معنا نداریم  ، خود اینها بدعت و حرام است ، این تیپ آدم ها حاضرند یک قمه کوچک اینجا بزنند و خون راه بیفتد بعد زمانی که می گوییم   برو با داعش بجنگ  می گوید نه ، حواستان باشد اینها با اسرائیل نمی جنگند ، با شاه در نیفتادند اما این اداها را در می آورند

https://tabeshekosar.ir/vdcdzs0f.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما