کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری ویژه استاندار مازندران برای حل مشکلات محور هراز

23 آذر 1400 ساعت 16:29

استاندار مازندران گفت: با پیگیری برای حل مشکل ترافیک سنگین در ورودی محور هراز، جلسه‌ای در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور وزرای راه و شهرسازی و نیرو برگزار شد که برای ۲۹ کیلومتر باقیمانده با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و همچنین انتقال واریانت به بالادست توسط وزارت نیرو تصمیم‌گیری شد.


به گزارش تابش کوثر، محمود حسینی‌پور در ساری درباره دیدارش با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: برابر درخواستی که برای تعیین تکلیف ترافیک سنگین ورودی محور هراز منطقه چلاو از مخبر معاون اول رئیس‌جمهور داشتم، مقرر شده بود، جلسه‌ای به ریاست مخبر و حضور وزرای راه‌ و شهرسازی و نیرو برگزار شود.
وی گفت: این جلسه روز یک‌شنبه قبل از جلسه هیأت دولت، در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور وزرای راه و شهرسازی و نیرو برگزار شد که برای ۲۹ کیلومتر باقیمانده با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و همچنین انتقال واریانت به بالادست که در صورت ادامه در مخزن سد هراز قرار می‌گرفت، تصمیم‌گیری شده است.
استاندار مازندران افزود: در زمینه احداث واریانت مقرر شد که وزارت نیرو نسبت به احداث ۱۱ کیلومتر با برآورد ریالی هزار میلیارد تومان اقدام کند. این مسؤول تصریح کرد: همچنین مقرر شد جلسه‌ای مشترک با وزیر راه و شهرسازی برگزار شود و وزارت نیز نسبت به تخصیص و تزریق اعتبار اقدام کند.
حسینی‌پور خاطرنشان کرد: به جهت استفاده از اعتبارات دولتی و تسهیل در اجرای پروژه؛ قرار شد از قراردادی که دولت با قرارگاه خاتم دارد ، فاینانس اجرا شود که البته این پروژه از سوی شرکت آب منطقه‌ای در حال انجام است.
انتهای پیام/آ/313
منبع:فارس


کد مطلب: 121786

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/121786/پیگیری-ویژه-استاندار-مازندران-حل-مشکلات-محور-هراز

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir