جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 26 Apr 2024
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 125619
مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض‌های یارانه‌ای با تاکید بر بکارگیری تمام ظرفیت ممکن موسسه رعد الغدیر برای رفع ابهام از دهک بندی یارانه‌ای گفت: در چهار روز گذشته به یک میلیون و ۸۰ هزار سئوال مردمی در این خصوص به صورت تماس تلفنی و گویا پاسخ داده شد.
استفاده از تمام ظرفیت برای پاسخگویی به سئوالات دهک بندی یارانه‌ای
به گزارش تابش کوثر، علیرضا اتشک مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراض‌های یارانه‌ای (موسسه رعد که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است) با اشاره به سامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ افزود: ۲ هزار خط ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.
یادآور می‌شود سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتور‌های آن از جامعه معلولان جسمی حرکتی هستند.
همچنین کسانی که به موضوع دهک بندی یارانه معترض هستند می‌توانند با مراجعه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.ب/110



منبع:خبرگزاری صدا و سیما
https://tabeshekosar.ir/vdcb8sb89rhb50p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما