کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کدخدایی: هدف از بازخوانی‌ها، تأکید بر سلامت انتخابات ۸۸ است

25 خرداد 1398 ساعت 12:43

سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، انتخابات سالمی بود و درباره آن اعلام نظر هم شد که پایان‌بخش همه مسائل بود.


به گزارش تابش کوثر؛عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، انتخابات سالمی بود و درباره اعلام نظر هم شد که پایان‌بخش همه مسائل بود.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: اگر در سالروز برگزاری انتخابات مطالبی را بازخوانی می‌کنیم، با هدف تقویت تاکید بر سلامت آن انتخابات و آگاه‌سازی مردم است و کاری به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اظهارنظرهای گاه و بیگاه برخی افراد درباره آن نداریم.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری آزاد است و بعضی افراد سخنانی را بر زبان می‌آورند که چندان هم معیار درستی ندارد.
منبع:فارس
ر/111


کد مطلب: 98043

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/98043/کدخدایی-هدف-بازخوانی-ها-تأکید-سلامت-انتخابات-۸۸

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir